Zgodnie z zapowiedziami, 1 marca porównywarka cen Nokaut.pl znalazła stałe miejsce na stronie głównej Wirtualnej Polski. Realizacja tego projektu wieńczy pierwszy etap strategii Grupy Nokaut, zakładającej budowę przewag biznesowych w segmencie porównywarek internetowych .
Grupa Nokaut, dwa dni po zakończonym sukcesem przydziale akcji w ofercie publicznej, przystępuje do realizacji swoich planów biznesowych, obejmujących m.in. przekształcenie porównywarki w platformę handlową “all-in-one”, umożliwiającą klientom bezpieczne, wygodne i szybkie dokonywanie zakupów w internecie. W pierwszej kolejności Grupa zamierza zwiększyć liczbę swoich użytkowników, w czym z pewnością pomoże obecność Nokautu na stronach Wirtualnej Polski - jednego z największych polskich portali internetowych.
Dzięki nawiązanej współpracy poszerzymy grono naszych użytkowników o nawet 500 000 osób - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela porównywarki. - To oczywiście świetna wiadomość dla sklepów internetowych korzystających z naszych usług, dla których te pół miliona osób to nowa, silna grupa potencjalnych klientów - dodaje Czernecki.
Według najnowszych wyników badania Megapanel/PBI Gemius, w grudniu 2012 roku porównywarka powiększyła grono swoich użytkowników o ponad 200 000 osób, przekraczając dzięki temu po raz pierwszy liczbę 3 milionów użytkowników w skali miesiąca .
Nokaut pojawił się na stronach Wirtualnej Polski w miejscu zajmowanym dotychczas przez Tanio.pl, porównywarkę cen, z której prowadzenia zrezygnował portal.
Wraz ze zmianą strategii w obszarze e-commerce, od 1 marca b.r. wycofujemy się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl – mówi Ewelina Binzer z Wirtualnej Polski, z-ca Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce. - Użytkownicy, szukający tej usługi w portalu WP.PL zostaną automatycznie przekierowani na stronę naszego partnera, nokaut.pl - dodaje Binzer.
Obecność porównywarki Nokaut w WP.PL to jeden z dwóch elementów współpracy serwisów. Począwszy od 1 marca Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce Wirtualnej Polski oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmują się wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce.
Jeszcze w marcu Grupa Nokaut planuje rozpoczęcie notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po upublicznieniu spółka będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/porownywarka-cen-nokautpl-juz-w-wirtualnej-polsce